SZCZĘŚCIE MOJE ...

piątek, 29 października 2010

nareszcie piątek...

Dzisiaj będzie króciutko, takie małe sprawozdanie z minionego tygodnia. W pracy u mnie troszkę za dużo się dzieje, by ogarnąć to mogła jedna osoba, więc jestem nieco przygaszona po powrocie do domu, opadam z sił. Ale jednak należy wychodzić założenia, że nie można zabierać domu do pracy i na odwrót. Więc głowa do góry i do przodu.
Kubie bardzo spodobał się pomysł z segregacją, ten element zabawy wprowadza sam sobie niemalże każdego dnia. Raz segreguje mazaki, kredki na odpowiednie grupy kolorystyczne, innym razem korale, jeszcze kiedy indziej wysypuje pieniążki, które skrupulatnie gromadzi w skarbonce, liczy układa na poszczególne monety...a cicho wtedy w całym domku.... niemalże słychać od czasu do czasu tą jego koncentrację jak krąży...
Od wczoraj dyniowo i ciasteczko u nas troszkę. Dzisiaj też rodzinka moja wysyła mnie do sklepu po dyńkę w celach drastycznego pozbawienia jej wnętrzności, tak więc zmykam zaraz do osiedlowego bazarku, zanim mi go zamkną.
Zanim jednak to nastąpi, po krótce przedstawię nasze tygodniowe tworzenia:

1. fotka pt. a ja liczę i liczę swoje miliony, nie mam ich zbyt wiele, ale i tak jestem zadowolony...

2. ciasteczkowo -dyniowo: ciasteczka upieczone wg przepisu http://mojewypieki.blox.pl/2007/08/Najprostsze-ciasteczka-maslane.html, dynka: pluszowa piłka owinięta pomarańczowym materiałem, na górze związana kokardką, buźka naklejona samoprzylepną wycianką... prawda, że łatwe...
3. chlapanko -pluskanko, w pierwszej wersji pływać miały łódeczki z łupinki orzeszka, ale wyszły nam jakieś łodzie podwodne, topiły się przy najmniejszym zetknięciu z wodą... no to w wersji końcowej popływał sobie krokodyl...




4. na koniec plastelinowe wyklejanki... potwierdzam, że plastelina to super materiał, już mamy tysiąc pomysłów na kolejne wyklejanki...

A teraz zmykam, bo wszystkie dyńki mi wykupią....
Pozdrawiam i przyjemnego weekendu życzę!!!

2 komentarze:

  1. Oj, w pracy dzieję się jeszcze więcej niż działo?Stronkę z wypiekami już dodałam do ulubionych:)Wszystko tam wygląda pysznie.Obrazeczki super, naprawdę z fantazją:)Buziaki i czekamy na odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie tak kreatywnych twórców Fabryka szuka :)

    zapraszamy Was do wspólnego tworzenia Fabryki Bajek :)

    OdpowiedzUsuń

POZOSTAŁ ŚLAD PO...