SZCZĘŚCIE MOJE ...

poniedziałek, 25 października 2010

chwilka wytchnienia

Dali mi moji mężczyźni odrobinę wolnego, sami bawią się w domek, nabudowali z klocków całe miasteczko, łącznie z zapleczem podziemnym w postaci całkiem całkiem niezłego parkingu. Tak więc jestem. W pracy mamy urwanie wentylacji, tzn. na mojej małej główce nie dość, że wszystko, co do tej pory miałam to jeszcze doszło mi przeprowadzanie rozmów z kandydatkami na pracownika działu sprzedaży... nie lubię wybierać, bo najchętniej wzięłabym prawie wszystkich chętnych, albo conajlepiej gdyby to było możliwe wszystkie chętne osoby zmiksowała i stworzyła na podstawie ich cech 1 hiper mega babę, która by rewelacyjnie dawała sobie radę ze wszystkimi obowiązkami. Stanowisko do obsadzenia jedno, a chętnych ze 200... Szok!
No, ale koniec tego wyżalania się, zdradzę Wam w sekrecie, że najbardziej w swojej pracy uwielbiam... smak i aromat kawy parzonej o 6 rano... następnie godzinę 14, kiedy to zamykam za sobą drzwi... i śmigam do domku...
Tak, tak zero satysfakcji, no, ale dzisiaj mało osób robi, to co kocha, co lubi, rzeczywistość zmusza by gnać, gnać wciąż do przodu, gonić drobne, a mi co, nic, pozostaje bujać w obłokach, więc bujam, a jak, że, codziennie od nowa...
Dobra, dobra, ja tu gadu gadu, a nasze wypocinki czekają, by je ogłosić całemu światu... hihi



DOMEK, DO KTÓREGO WYKONANIA POTRZEBNE BĘDĄ:
- KARTON najzwyklejszy na świecie
- KREDKI
- KLEJ
OZDOBY -naklejki, drewniane kwiatuszki, kociaczki itp itd
-CHĘTNI DO WYKONANIA
DODAM TYLKO, ŻE NAM WYKONANIE DOMKÓW SPRAWIŁO MNÓSTWO FRAJDY
POLECAM




NA KONIEC jeszcze nasza gra, wykonanie jej należało do kategorii przyjemnych, a granie w nią -umila nam chłodne, jesienne wieczory.  Instrukcja prosta, pola -polecenia, nagrody można zmieniać w miarę dorastania dziecka. U nas są np. zadania do wykonania: zrób 3 pajacyki, powiedz wierszyk, poskacz 5x na lewej nodze itp, jaka to literka i jakie znasz imię lub przedmiot na tą literkę, jaki to kolor i co może być w tym kolorze, nagroda guma owocowa oczywiście bez cukru, bądź po prostu buziaczek.... wszystko zależy od wyobraźni graczy....
Potrzebne będzie: kartonowa podkładka, mazaki, kredki, kolorowy papier, naklejki, kostka i pionki. Przyjemnego grania. Buziaczki zostawiam!!
zmykam kolację robić, do snu tulić, ubranko na jutro prasować, książeczkę czytać, herbatki się napić w ciszy i spokoju, apropo, co czytacie, zdradźcie  jakie książeczki umilają Wam jesienne dni???

1 komentarz:

  1. Bardzo pomysłowe i kreatywne. Musze wziąć od Ciebie kilka lekcji, ja bardzo chętnie posiedziałabym z Kubą nad czymś takim, ale moje bliźniaki mogą strzelić foszka no i ja nie chcę ich zaniedbywać:)

    OdpowiedzUsuń

POZOSTAŁ ŚLAD PO...