SZCZĘŚCIE MOJE ...

sobota, 23 października 2010

papierowe rolki

Witam w piękne sobotnie po południe. Pozwolę sobie pokazać, co zrobiliśmy z Kubą ze zwykłych rolek, które zostają po papierze toaletowym... materiał, który każdy w domu ma, więc do dzieła, zero kosztów, masa frajdy, Polecam.

Postanowiłam też, że po krótce wyjaśnię skąd taka a nie inna nazwa bloga... mama marzy, mama -to ja, która codziennie marzy, chodzi z głową w chmurach, błądzi w niezwykłych planach, ale czymże byłoby nasze życie bez planów, marzeń, celów?? pustką wielką zioniejącą smutkiem. Więc marzę ja sobie o tym i o tamtym. Chciałabym być przedszkolanką, ale z racji wykształcenia, które mam, a właściwie, którego nie mam, nie jest mi dane pracować na w/w stanowisku. Nie wystarczy kochać dzieci, mieć do nich ręke, podejście, rozumieć je, oddać im serce swe na dłoni... bez odpowiedniego wykształcenia niestety nie można nic. Tak więc coraz bardziej przekonuję siebie by wyruszyć w kierunku edukacji pedagogicznej, zasiąść na nowo w murach szkolnych, by potem móc zbierać odpowiednie żniwo, w postaci ukochanej pracy.
Kuba też dzisiaj jakiś rozmarzony, ciężko mu się skoncentrować na czymś, robi 1000 rzeczy na raz, a to lepimy z plasteliny, a to czytamy książkę, a to rozwiązujemy labirynty, skacze z tematu na temat. Powolutku wracamy do zdrowia, tzn. dziecko moje odzyskało głosik, po zapaleniu krtani, ale coś czuję, że choróbsko przechodzi na mnie -ciężki okres przed nami... mam nadzieję, że przetrwamy bez większych szkód. /buziaczki dla zaglądających!! miłej soboty życzymy

kociaki, pieski, świnki itp
potrzebny materiał:
- puste rolki po papierze
- kolorowy papier
- klej
- dodatki jak np. oczy
- para chętnych rączek do pracy


luneta
potrzebne będzie:
- pusta rolka od folii stretch
- kolorowy papier
- klej, taśma klejąca
- no i te chętne rączki do pracy :*



pojemnik na kredki, pędzelki i ołówki
- potrzebne wszystko, co wymieniłam wyżej oraz zakrętka od 5l wody, aby kredki czy inne przedmioty nie wypadały
POLECAM, bo jest to zabawa miła zarówno dla dzieci, jak i dla dorosłych, wiadomo, większość pracy pozwalamy wykonać dziecku!


1 komentarz:

POZOSTAŁ ŚLAD PO...