SZCZĘŚCIE MOJE ...

niedziela, 19 lutego 2012

Gwiezdne wojny!

Polecam!
Jeżeli jesteście fanatykami lub wasze dzieci są właśnie na etapie uwielbienia dla tego typu filmów - szczerze polecam. Mój syn ma 5 lat... myślałam, że to głupi pomysł, żeby szedł z tatą na ten właśnie film. Byłam pewna, że się będzie nudził, a tu proszę miła niespodzianka. Wrócił zarówno starszy, jak i młodszy zachwycony, szczęśliwy, wesoły, buzia mu się nie zamykała, chciał wszystko dokładnie opowiedzieć, pękał od nadmiaru pozytywnych wrażeń i emocji... jeszcze raz Polecam! Ja sama nie jestem zwolennikiem tego typu kina, ale co tam, moim mężczyznom też się coś od życia należy...

http://www.youtube.com/user/imperialcinepix?gclid=CP7v6uzNqq4CFUJAzQodJk9ESw#p/u/2/gmX2kdcBSJg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

POZOSTAŁ ŚLAD PO...