SZCZĘŚCIE MOJE ...

niedziela, 19 lutego 2012

8.Międzynarodowy Rajd LOTOS BALTIC CUP

Kolejna imprezka.
Jak tak spojrzę to cholercia, ci moi faceci, nic tylko imprezują, a ja gotuję, piorę, sprzątam... no no no, czas zrobić z tym porządek. No, nie też od czasu do czasu mam coś z tego życia, jakąś rozrywkę sobie funduję, a to w postaci zakupu książki, a to wyjścia do kina... ale patrząc z lotu ptaka - za wiele tego nie ma niestety!
No, ale wracając do tematu, wybrał się ten mój jeden skarb z drugim na imprezkę do Ergo Areny. Poziom imprezy podobno dość dobry, w ocenie Kuby - za głośno, no ale czego się spodziewać po autach wyścigowych.... ciche to one raczej nie są.
Popstrykali mnóstwo zdjęć, popatrzeli sobie na autka, można też było posiedzieć w bolidach, co dla dzieci stanowiło nie lada atrakcję. Generalnie Kuba wrócił zadowolony, ale i też zmęczony, prawie 3- godzinna głośna imprezka wypompowała z niego resztki sił.

http://www.ergoarena.pl/kalendarium/8.miedzynarodowy-rajd-lotos-baltic-cup-2012-02-17-1830.html


Kolejny dzień w życiu małego chłopca zapisany na kartce historii... Ciekawa jestem, czy te nasze dzieci są szczęśliwe, czy w głębi duszy doceniają to ile dla nich robimy, to, że wymyślamy im atrakcje, staramy się by w życiu im niczego nie brakowało, zarówno pod względem materialnym (najnowsze cuda techniki, zabawki itp) oraz pod względem emocjonalnym - kochamy i każdego dnia im to okazujemy...
Mam nadzieję, że moje dziecko kiedy już będzie dorosłym facetem będzie nam w jakiś sposób wdzięczne, że nie skazywaliśmy go na całodobowe siedzenie przed TV, czy komputerem i miło będzie wspominał swoje dziecięce lata, kiedy będzie czytał to wszystko, oglądał zdjęcia, pamiętniki... z serdecznym uśmiechem na twarzy... mam cichą nadzieję na to...
a będzie jak będzie, żyjmy tym, co jest.
P O Z D R A W I A M !!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

POZOSTAŁ ŚLAD PO...